Saturday 8 July 2017

Pengalaman Forex Malaysia Heute


Jalan Jutawan Forex Sekarang saya lebih menggunakan teknik Preis-Aktion atau ada yang sebut sebagai nackten Handel. Saya kurang menggunakan Anzeige. Beberapa bukan ni saya banyak Membrana tentang Hohe Wahrscheinlichkeit Preis Action Formation. Pada saya teknik ini lebih tenteram als mudah untuk difahamkan. Terutama Bagi Yang Baru Nak Belajar Zelt Forex, Elok Sangat Belajar und Fahamkan Preis Aktion ini. Sebab, dengannya baru kita betul2 faham sifat pergerakan Forex ini. Saya mula mengumpul formation2 yang Hohe Wahrscheinlichkeit dan trade menggunakannya. Nanti jika ada kelapangan masa, saya posten tentang formation2 ini Kalau pernah baca post saya pada Feb 2013 (yeah lama punya post tu kan ..), strategie multi akaun ni saya pernah einrichtung, tapi tak pernah berjaya laksanakan. Akaun Yang buat dulu Wortspiel dah luput, tak Boleh nak Zugang dah. Tak apalah Kita buatlah yang baru. Saya baru starten semula projek ini pada hujung Mac. Pada 25 Mac saya memulakan Einzahlung USD1000 ke akaun ibu. Sekarang ni, akaun ibu saya menggunakan Vermittler Forts. Kenapa Festungen - Sebab IB dia seorang kawan. Kalau ada apa2 hal Broker ni, dia akan bagitau Saida dan cepat2 selamatkan duit dalam akaun itu. Kita tak tau broker ni, kadang2 ada juga broker yang ada masalah dan melenyapkan duit orang. Satu lagi, Forts ni ada Programm Beteiligung Yang Bagus. Kita pun tak tau bila kita Handel als Handel, tiba2 akaun Affiliate kita ada banyak baki. Saya buat Selbstbeteiligung je. Makna buat 2 akaun - akaun atas (atau akaun affilite) Saga Guna Nama Isteri. Di bawahnya, adalah akaun2 yang saya gunakan untuk Handel. Auftraggeber saya adalah saya sendiri. Huhuhu Alhamdulillah, sebelum masuk April (sebelum GST..hehe) saya berjaya menggandakan akaun ibu ke USD2500. Zurückziehen USD500 dan tinggalkan akaun ibu ni. Saya buat akaun Rempit Yang Pertama - Dengan Broker FBS. Kenapa FBS - sebab akaun ni Verbreitung memang kecik. Depo USD500 dan merempit la disitu. Tapi malangnya Ablagerung ini tak Berjaya capai Sasaran. Selepas naik hingga ke USD800, akaun ini kaput. Maka saya berbalik ke akaun ibu saya. Handel semula dengan berbaki USD2000 tu, untuk mencari modal semula sebanyak USD500. Alhamdulillah, beberapa hari tercapai und Lajak sampai jadi USD2800. Jadi, zurückzuziehen USD500 dan tinggalkan akaun ibu. Saya buka pula akaun Rempit 2 - kali ni dengan Makler UMOFX pula. Kenya UMOFX dan tak sambung dengan FBS. Pertama - kerana saya kenale IB UMOFX ni dan Rate depo dia yang paling rendah sekarang - masih bei RM3.5. Yang kedua, di FBS saya guna akan 5-stellig und agak verwirrend (selalunya saya guna 4-stellig). Dan akaun Rempit 2 von UMOFX ni saya guna 4-stellig. Tapi, Jangan risau. Saya akan kembali bangunkan akaun Rüstung 1, bila saya ada modal untuknya. Alhamdullah. Akaun Rempit 2 saya dah berjaya Schritt 1 malam tadi abgeschlossen. Akan Start Schritt 2, hari ni. Harap2 minggu depan komplette Schritt 3. Akaun2 Rempit lain Yang menanti modal. Rempit 3 - IKOFX, Rempit 4 - INSTA, Rempit 5 - Exness. Tengah betrachten MOCASZ. Semua-Dah-Setup-Affiliate verifiziert. Kenapa saya cerita Einzelheiten ni. Untuk panduan saya dans orang lain di masa akan datang. Ini adalah versuchen saya yang kedua dengan strategi multi akaun. Tahun 2013 saya gagal, dan kembali belajar dan buat experimen teknik dengan modal kecil (USD10). Jetzt bin ich zurück. Hoffentlich kali ini boleh capai Ziel saya yang menjadi tajuk Blog ini. Akaun Ibu. USD 2.000 - dah ada. Bereitschaft bila memerlukan. Strategi Rempit: Schritt 1. 500 - gt 1.000 Schritt 2. 1.000 - gt 2.000 Schritt 3. 2.000 - gt 2.500 Rempit 1. 1. Versuch fehlgeschlagen. 2. Versuch ausstehend Rempit 2. Vollständiger Schritt 1. Balance USD1,000. Jetzt masuk Schritt 2. Rempit 3. warten modal Rempit 4. warten modal Rempit 5. warten modal. Alhamdulillah. Walaupun lama saya tak aktualisieren blog ni. Tapi Saya Tak pernah berputus asa dalam menjayakan matlamat menjadi Jutawan Forex. Setelah berkali-kali saya gagal dan bermacam-macam teknik telah sagena kuba, mungkin dalam sebulan dua ini saya menemui teknik yang benar-benar serasi dengan saya. Memang tiada satu teknik yang perfekt, akan ada satu dua Position yang rugi, tapi secara keseluruhan saya Gewinn. Masalah saya sebelum ini, walaupun saya telah berjaya menjana berganda-ganda keuntungan daripada modal asal, oleh kerana saya menggunakan teknik margin zusammensetzung, bila ada satu verlust, ia merupakan verlust yang besar. Ini Mitglied kesan psikologi kepada saya. Saya nak cepat erholen, masuk lagi Markt dengan tergesa-gesa, dengan Marge Yang lebih besar sebab nak cepat erholen Verlust. Namun akhirnya, akaun saya hangus. Itulah yang saya lakukan berulang-ulang kali, sejak saya mulakan Blog ini. Sekarang, saga telah belajar daripada pengalaman pahit saya untuk Membranpengawalan akaun secara paksa. Saya mulakan dengan akaun ibu - sagea mula dengan USD 1000. Kemudian, Saya berjaya menaikkan modal Saya - melalui teknik als Signal Yang sangat terpilih dan berhati - kepada USD2500. Saya keluarkan USD500 dan buat akaun lain. Akaun ibu saya biarkan bermodalkan USD2000 dan saya tinggalkan. Seberapa Boleh, Saya Tidak Akan Handel akaun ibu saya. Ini adalah akaun Garant Saya Ketika Saya Kehilangan Semua Modal. Cukuplah sekali ini saya Ablagerung RM3700 menggunakan poket saya sendiri. Selepas ini, harapan saya Ablagerung di akaun-akaun Forex saya (yeah meman akan ada Brieftasche akaun nanti saya cerita kenapa), adalah daripada penjanaan hasil Handel saya. Apa pelan saya. Daripada akaun bermodalkan USD500 itu, saya akan handeln dengan lebih agresif dan kuba menggandakan akaun sehingga 500. iaitu menjadi USD2500. Biasanya saya buat Ziel dengan 3 Schritt. 500 - gt 1000. Kemudian 1000 - gt 2000. Kemudia 2000 - gt 2500. Bila Dah Capai Target, sagena akan keluarkan USD500 dan buat akaun lain. Akaun berbaki USD2000 ini akan saya tinggalkan sementara saya entwickeln akaun baru dengan modal USD500 tadi. Berapa lama saya boleh capai 500 tu. Berdasarkan beberapa Versuch saya menggunakan akaun cent dengan modal USD10. Saya boleh capai akaun jadi USD50 dalam masa kurang 2 minggu. Ada juga dalam Versuch tersebut akaun saya hangus. Tapi saya erzeugen semula modal USD10 menggunakan akaun USD50 yang terhasil, dan teruskan dengan akaun baru yang lain. Saya merasakan, jika saya berjaya dengan modal USD10, apakah bezanya dengan modal USD500. Yang penting modale zusammensetzung mestilah berdasarkan jumlah yang sama. Contama, jika pada akaun cent USD10, setiap Position sagena akan masuk dengan 0.02 Los (iaitu USD0.20 bagi satu pergerakan Rohr). Maka, pada akaun USD500 saya akan masuk dengan 0.1 Los (iaitu USD1 bagi satu pergerakan Rohr). Schritt 1. dapatkan 500 pip dengan 0,1 Lot setiap Position Supaya akaun Saya berkembang kepada USD1000 Schritt 2. dapatkan 500 pip dengan 0,2 lot setiap Position Supaya akaun Saya berkembang kepada USD2000 Schritt 3. dapatkan 125 pip dengan 0,4 lot setiap Position Supaya akaun Saya berkembang kepada USD2500 Jika berjaya, zurückziehen USD500 dan buat akaun baru. Wiederholen Sie Schritt 1.Samstag, 20. Juni 2009 salam semua .. mesti ramai yg mengharapkan cerita yg hebat dlm tajuk ni. Sampai diletakkan bawah tajuk brainstorming. Maap bebanyak ler mengecewakan korang kalini. Nanti korang tau la ok. Cheers .. cerita ni tak Detail sangat. Setakat perjalanan dan pengalaman. Sama macam korang jugak dan semua trader2 forex, pada awalnya aku tak tau apa2 Wortspiel pasal forex. Tak pernah ujud dlm kepala aku yg forex ni boleh Handel pakai Internet. Boleh depo, boleh zurückziehen. Sesuatu yg zu gut um wahr zu sein. Sebagai seorang yg berpendidikan rendah, semestinya la aku tolak mentah2 semua yg berunsur zu gut um wahr zu sein ni. Awal tahun 2006. sorang jiran aku bercerita tentang forex. Plattform, marketiva dan northfinance. Semestinya aku berminat sebab aku dah dapat kenal seorang Händler. Seorang yg bercerita atas pengalaman sendiri. Yg aku betul2 nak tau masa tu adalah depo dan zurückziehen. Sebab topik tu yg menjadi penghalang aku dari mendekati forex ni. Masa tu la aku belajar kenal dgn e-währung. E-gold adalah pilihan ramai pada masa tu. Tak lama lepas tu, minat dah timbul. Tapi pengalaman takde ilmu apatah lagi. Aku buat tawaran kat jiran tu. Aku nak kasi dia modal. Gesamtsumme rm16k. Dgn akad, Verlust dibenarkan adalah 6k. 10k jgn jejas. Setelah depersetujui, sebijik akaun di buka di northfinance. Depowithdraw Verfahren adalah e-gold. Tak payah cerita panjang, beberapa bulan pertama, dlm 4 Ribu berjaya diwithdraw. Lepas tu akaun keras dan tak lama kemudian MC. Jiran aku tu cabut. Hilang sampai sekarang .. seiring dgn pembukaan akaun nichtfinanzierung tu, aku buka juga akaun demo utk aku main2. Akaun leben tu aku cuma dpt tgk bila gi rumah jiran aku tu je. Bila akaun Leben tu MC, akaun Demo aku dah double. Apa cerita. Dgn ilmu yg cetek dari akaun demo tu la modale aku utk terus bertrading forex. Registrieren la aku dgn marketiva pada awal 2007. tonggang terbalek aku kat sana. Sempat la berkenalan dan berym dgn beberapa Händler sana. Otai2 spt anuarinvestor, greathafiz, sirnoon, agnespudding, hanif, nasir, zuljaala. Byk lagi la. Otai2 ni memang dah ada sana hari pertama aku masuk chatroom. Tah tahun bila dorang beginnen handeln aku pun tak tau. Agnespudding tu la yg memperkenalkan aku pada sistem Strategie. Tq banget2 :). Walaupun aku tak ikut Strategie dia. Minda Aku Dah Terbuka Pada Strategie. Biasa la trader baru. Untung dan rugi silih berganti. Macam2 cara diguna. Segala indi amek. Segala ebook dibaca. Tapi masih sama. Lama kelamaan aku dah nampak camna nak elak Verlust. Guna modal besar dan Handel halus2. Tapi ada masalah lain. Kat mv takleh buka lebih dari 50pos termasuk ausstehender Auftrag. Chehh Cam hampeh. Camni punya syarat Wortspiel ada. Kat tnc takde lak sebut. Aku mula kuarkan duit aku dari sana. Lagi sekali masalah datang. Nak zurückziehen bkn main payah. Layanan macam aku ni pencuri. Setiap kali zurückziehen terpaksa menjalani sesi soalsiasat yg panjang. 2008 tiba2 muncul Vermittler baru. Liteforex. Boleh depo pakai localbank. Saat yg paling aku tunggu. Semua dana dari mv aku pindahkan ke Vermittler baru tu. Bahagia betul boleh guna lokales depo. Zurücknehmen. Sampai 4 akaun aku bukak kat broker baru tu. Kusangka panas hingga kepetang, rupanya hujan ditgh hari. Bila ramai yg masuk lite, masalah Wortspiel mula datang. IB Dah Mula Tak cukup Tangan. Depwithdraw dah mula bertangguh. Akaun affiliate aku kena löschen Wortspiel IB takleh buat apa. Profit Kena Löschung Wortspiel IB takleh buat apa (atau taknak buat apa2). Datenpaket instaforex tgh2 aku panas dgn lite. Masuk2 dgn iklan bergegar2. Aku mintak Broker tu lantik lokalen IB kat Forum. Setakat iklan je gegar2, aku pun boleh. Memeranjatkan Sekali 4 IB broker tu lantik. Otai yg lama aku kenal, anuarinvestor dan großhafiz jadi antara IB yg dilantik. Sepantas köln aku registrieren dgn broker baru tu. Depo sikit2 mana yg ada. Pindahkan dana dari akaun liteforex. Tnggal 1 je akaun yg aktif di liteforex. Puas hati aku. Hehe Kerjaya forex dah mula mengambil alih kerjaya liegen. Tumpuan pada forex Wortspiel dah lebih dari 60 dari lain2. Aku dah volltimer forex und kerjaya lain sebagai teilzeit. Aku ni jenis yg tak komplen banyak. Layankan je la Berapa dapat tu la makan. Mujur juga aku tak tinggalkan kerja lama utk jadi fulltimer. Bulan 8 2008 bencana datang. Markt-Crash. Tak pernah aku alami bencana ni. Akaun di liteforex mengecil. Akaun di insta ada 8 tinggal satu. 7 akaun MC. Seca mendadak usaha aku selama ni lenyap depan mata. Tahun berganti. 2009 menjelma. Trauma-marktabsturz masih belum reda. Modal dah mengecil, einkommen dari kerja lain pun semakin malap. Aku mula hilang punca. Dinding didepan, gaung dibelakang. Aku Tak mampu bertahan kalau Markt Absturz lagi. Aku tak nampak dari mana aku nak depo kalau akaun aku licin semua. Aku mula tercari2 cara utk bertahan kalau berlaku marktunfall. Aku mesti dapatkan juga cara tu. Keluarga aku jadi taruhan. Cuma aku harapan menyara keluarga. Aku tak boleh gagal. Sepajang 2009 belum berlaku kegilaan. Cuma beberapa paar keluar dari strecke. Akaun dah betambah semula. Dapat balek 8 Jahre alt akaun walaupun 5 Jahre alt darinya akaun cilik. Semakin lama, perjalanan forex tak jadi semakin mudah. Daten sentiasa berubah. Tiada lagi muster tetap utk diraih. Tiada lagi paar2 jinak utk haupt tembak2 pip. Alang2 ganas, aku perpaling kepada emas. Akaun bertambah lagi. Hanya mengalaman yg menjadi guru. Kawan2 menjadi cabaran. Keluarga pembakar semangat. Gold handel belum pernah terancam. Betul la orang kata. Pengalaman tu guru terbaik. Yg pahitnya, kosnya amat tinggi. er. X3. Aku bersyukur merasa Markt Absturz tahun lepas. Lepas ni, kedatangannya akan kusambut inyaallah. Tekad ku bulat. Duldend kupanjat, gaung ku seberangi. Kerana aku, tak ada pilihan lagi. Buat semua. Forex adalah kerjaya kaufen. Sama seperti lainnya. Mungkin sedikit gramour. Tapi tak seindah mana. Posted in Vollzeit Trader von munir hayon

No comments:

Post a Comment